wtorek, 27 sierpnia 2013

Pielęgnacja włosów: kosmetyki na wrzesień

Jak obiecałam, w dzisiejszym poście pokażę wam w jakie kosmetyki się uzbroiłam aby moje włosy były jeszcze piękniejsze. Niedługo pojawią się recenzje poniższych produktów.

1. Olej rycynowy - 3zł - dodaję jedną kropelkę do szamponu do włosów

2.Odżywka do włosów Jantar - 13,99 zł - po każdym myciu włosów wcieram w skórę głowy


3.Szampon Garnier ultra doux - 11 zł - codzienna pielęgnacja

4.Odżywka Oleo Repair - 12 zł - zamierzam używać jej na końcówki włosów

5.Arganowa kuracja do włosów, BingoSpa. - 14 zł - wg producenta, przez 5 dni codziennie nakładać odżywkę, potem już raz w tygodniu.


Od dzisiaj zamierzam solidnie zająć się moimi włosami. Czy macie jakieś sprawdzone specyfiki do włosów?
Dziękuję Raisin Mary za nominowanie mnie do Liebster award. Niedługo odpowiem na zadane mi pytania jak i sama nominuję kilka nieznanych blogów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz