poniedziałek, 1 lipca 2013

Recenzja - krem Ziaja

Pierwszą recenzję na blogu chciałabym rozpocząć od tego co jest absolutną podstawą w naszych łazienkach, a mianowicie - krem do twarzy. Sama mam cerę mieszaną. Na czole jest ona dość tłusta i właśnie tam raz na jakiś czas coś mi wyskakuje ;) natomiast skóra na policzkach mam wrażenie, że jest idealna, żadnych skaz. Długo szukałam kremu, który nie byłby za bardzo tłusty, a jednocześnie dostatecznie dobrze nawilżał skórę mojej twarzy. W ciągu ostatnich kilku lat przetestowałam bardzo dużo kremów i zawsze było jakieś 'ale'. Stojąc przed półką z kosmetykami niechętnie patrzyłam na produkty Ziaji. Sądziłam, że przez niską cenę nie będą dostatecznie dobre. Nic bardziej mylnego. Do zakupu zachęciła mnie moja mama, która jak sama przyznała używa kosmetyków Ziaji z serii 'z kokosem' i jest zadowolona. Od dwóch lat jestem wierną fanką kremu do skóry mieszanej z białą herbatą. Moja skóra jest nawilżona, nie jest tłusta, dodatkowo gruczoły łojowe wolniej pracują przez co mniej jest niespodzianek na mojej skórze ;). A Wy, jakie kremy do pielęgnacji twarzy skóry polecacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz