niedziela, 23 czerwca 2013

pierwszy

Cześć! Od dłuższego czasu przymierzałam się do założenia bloga. Jak to zwykle bywa, miałam wiele wymówek i ciągle się usprawiedliwiałam. I oto jest: mój pierwszy blog! Clothesandothers.blogspot.com. Parę słów o mnie: obecnie jestem studentką psychologii i jestem z Warszawy. To co mamy na sobie jest dla mnie naszą wizytówką, którą łatwo zmieniać. Własny styl wyróżnia każdego z nas. Uwielbiam obserwować to jak ludzie są ubrani, jak łączą dodatki i kolory. To właśnie oni są ( i będą) największą inspiracją.
Co będziecie mogli tutaj znaleźć? Modowe i kosmetyczne nowości, informacje z wybiegów, inspiracje(dużo ciekawych zdjęć), testowane przeze mnie kosmetyki oraz modowe wydarzenia. Mam nadzieję, że blog będzie w szybkim tempie się rozwijał, a także (mam taką nadzieję) zyska rzeszę fanek w różnym wieku. Podsumowując: jeśli interesujesz się modą, stoisz już pół godziny przez szafą i nadal nie wiesz w co się ubrać bądź z pielęgnacją ciała jesteś na bakier, tak, ten blog jest właśnie dla Ciebie! Serdecznie zapraszam, a już jutro mój kolejny post.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz